Lebrun er rejst fra Congo til Guangzhou for at købe billige t-shirts til
en kampagne i forbindelse med præsidentvalget i hjemlandet. Men varerne
er forsinkede, valget er ovre, og Lebrun er nu i knibe med at betale
sin storsvedende, libanesiske kontakt. Strandet på et udløbet visa,
fortabt – og forelsket! Lebrun henslæber tiden på karaokebarer i
millionbyens neonfarvede underverden og i selskab med sin veninde, der
driver en skønhedssalon, imens han udtænker en plan for de ubrugelige
t-shirts med en præsidentkandidat, der muligvis vil få en chance til i
2016. Den svenske kunstner Måns Månsson har placeret en fiktiv karakter i
et virkeligt miljø for at undersøge den fascinerende, nye relation, der
er opstået imellem Afrika og Kina, hvor demokrati er en vare blandt
mange andre. Ingen dialog er skrevet på forhånd, og den minimale
historie om de værdiløse t-shirts er blot en anledning til et cinematisk
eksperiment sat i den kinesiske millionby, hvor titusindvis af
afrikanske tilflyttere i dag er i færd med at etablere sig og skabe et
nyt liv, i en historisk parallel til den udveksling, der altid har
fundet sted imellem øst og vest. Men denne gang er vesten ikke inviteret
til festen. Referencen til de fortabte skæbner i den amerikanske
fotograf William Egglestons film af samme navn, antyder imidlertid en
tragikomisk og eksistentiel absurditet, der er uafhængig af tid og sted.