Det er weekend syv dage om ugen for Anna Pavlova, der bor i Berlin, men er af russisk og aristokratisk familie. Den speedsnakkede og karismatiske Anna lever tilsyneladende sit 29-årige natteliv ét minut af gangen, imens hun fyrer rundt i Berlins gader fra den ene fest til den anden uden på noget tidspunkt at se sig tilbage. En ‘kvinde under indflydelse’, der slingrer rundt i sommerkjole med en øl i den ene hånd og en joint i den anden, imens hun involverer alle omkring sig i sin færd. Den debuterende instruktør Theo Solnik følger hende igennem natten, som i hans kontrastfulde og tindrende smukke sort/hvide billeder er en tilstand hvor alt kan ske: ‘We are just lost, lost, lost…’, rambler Pavlova i det første dagslys udenfor en skummel natklub. Et liv i frihed eller på evig flugt? Forholdet imellem den rastløse drama queen og Solniks selv er imidlertid heller ikke helt ukompliceret, og de kaotiske konflikter strækker sig langt om på den anden side af kameraet. Men at skære sit portræt til som en moraliserende tragedie ville være en nem løsning, som Theo Solnik elegant undgår. Filmen tilhører i lige høj grad dem begge, og også derfor er den i ét med sin generation.